Nak Join Online Business bermentor? Klik sini »

All posts in "Hartanah"
13 Shares

Beli Rumah tanpa Keluarkan Kos

By MrZamri / December 9, 2014

Ramai yang masih belum rumah kerana syarat untuk beli rumah perlukan 10% deposit dari harga rumah. In menyebabkan ramai yang masih menunggu dan tunggu hinggalah harga rumah makin tinggi akhirnya terlepas peluang utuk dapatkan rumah idaman.

0 Shares

Rumah Kota Warisan – Di sambar Penyewa Gergasi

By MrZamri / October 30, 2014

Rasanya lebih kurang seminggu je rumah di Kota Warisan aku kosong. Aku buat satu iklan di Mudah dan satu lagi di blog ni. Nak kena cari penyewa cepat sebab kalau tidak arus aliran kewangan aku akan terganggu seketika.

0 Shares

Seminar Pie – OD, CC dan Rumah Lelong

By MrZamri / November 18, 2013

Dah lama tak menulis. Kering idea satu hal, malas pun satu hal. Tapi lebih pada malaslah. Nak buat camne kan? So, hari ni ader sikit berita terkini tentang ilmu OD. Taklah terkini sangat tapi lebih pada pencerahan dan bagaimana prosesnya serta kelebihan OD, CC dan Rumah Lelong jika di gabungkan.

1 2 3 4
Page 1 of 4