Doa Ketika Menghadiri Temuduga

Temuduga, semua orang akan alami perasaan ni bila temuduga. Gugup, cuak, sakit perut, kejap-kejap masuk tandas dan macam-macam lagi. Aku pun sama jugak. Memang, kalau nak temuduga, macam-macam perasaan pun ada, tak kira la macam mana kita bersedia.

Doa Ketika Menghadiri Temuduga

Jadi disini ada doa untuk menghadiri temuduga yang di berikan oleh Dato Fadzillah Kamsah dalam rancangan “Bersama Dato”

1. Sebelum masuk temuduga, semasa tunggu nama anda dipanggil masuk, bacalah al-Fatihah.

2. Baca ayatul Qursi

3. Baca Ayat 1000 Dinar

4. Akhir sekali Zikir ‘Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir

Setelah berusaha dalam temuduga, akhir sekali kita bertawakkal. Serahkan kepada Allah. Kita dah buat yang terbaik dan sekiranya ada rezeki kita, InsyaAllah.

 

Mencari Tips Temuduga? Klik SINI 

Kredit: MrKerro

 

 


Lazada Malaysia

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

About The Author

6 Comments

ADD YOUR COMMENT