Doa Ketika Menghadiri Temuduga

By MrZamri / June 3, 2011

Temuduga, semua orang akan alami perasaan ni bila temuduga. Gugup, cuak, sakit perut, kejap-kejap masuk tandas dan macam-macam lagi. Aku pun sama jugak. Memang, kalau nak temuduga, macam-macam perasaan pun ada, tak kira la macam mana kita bersedia.

Doa Ketika Menghadiri Temuduga

Jadi disini ada doa untuk menghadiri temuduga yang di berikan oleh Dato Fadzillah Kamsah dalam rancangan “Bersama Dato”

1. Sebelum masuk temuduga, semasa tunggu nama anda dipanggil masuk, bacalah al-Fatihah.

2. Baca ayatul Qursi

3. Baca Ayat 1000 Dinar

4. Akhir sekali Zikir ‘Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir

Setelah berusaha dalam temuduga, akhir sekali kita bertawakkal. Serahkan kepada Allah. Kita dah buat yang terbaik dan sekiranya ada rezeki kita, InsyaAllah.

 


Kredit: MrKerro

 

 

 

About the author

MrZamri

9 comments
Nasrul Hanis - July 1, 2011

Menarik ni.. terima kasih atas perkongsian! 😀

Reply
    MrZamri - July 2, 2011

    sharing is caring…. mana yg bole di kongsikan kita kongsi… hehe

    Reply
siti adawiyah - June 17, 2013

thank yer 😀 hope xde la gugup mane time sy interview besok 🙂 berguna ayat ni 🙂

Reply
    MrZamri - June 17, 2013

    owh .. good luck.. banyakkan doa dan tawakkal lepas interview nanti…

    Reply
rinnie - June 18, 2013

Alhamdullillah.. semoga sama2 kongsi ilmu..

Reply
rinnie - June 18, 2013

terima kasih.. semoga sama2 kite kongsi ilmu

Reply
Doa Menghadiri Temuduga - March 13, 2014

[…] Kredit: MrZamri.com […]

Reply
Doa Menghadiri Temuduga | Tips Kerja Kerajaan - July 25, 2014

[…] Kredit: MrZamri.com […]

Reply
Musim Temuduga | MrZamri - November 13, 2014

[…] yang sangat-sangat gemuruh, ada doa untuk temuduga. Boleh amalkan sebelum pergi ke temuduga. Zikir terutamanya amat bagus jika dilakukan semasa […]

Reply
Click here to add a comment

Leave a comment:

CommentLuv badge