• Home  / 
  • Review
  •  /  Sakit Lutut? Memang Sakit – Ada Penawar Sakit Lutut

Sakit Lutut? Memang Sakit – Ada Penawar Sakit Lutut

By MrZamri / June 3, 2015
Prokas- Penawar Sakit Lutut

Sakit lutut memang sangat sakit. Tak percaya? Aku dah alaminya dan sedang alami sampai sekarang. Setakat ini tak kronik lagi tapi memang sakit.

Sakit Lutut Lepas Aktif Main Bola

Aku mula sakit lutut lepas aktif balik main bola sepak. Biasalah, dah lama tak aktif, sekali main terus sakit lutut. Tapi itupun selepas 2 Friendly matches. Sakit lutut ni memang sangat sakit. Nak solat, kalau nak rukuk, memang akan terasa sangat sakit sebab masa nak lipatkan kaki tu, terasa bisa sangat sakit lutut.

 

Nak Cari Penawar Sakit Lutut

Sekarang ini aku tengah cari penawar untuk sakit lutut aku ni. Tak tahan sakit sangat. Kadang-kadang duduk kat pejabat (sambil bersila atas kerusi) bila nak berjalan, rasa bisa sangat pada lutut aku. Sekarang ini aku cuba-cuba urut dengan Mak mentua aku. Alhamdulillah, lega jugak la walaupun masih sakit.

 

Prokas – Penawar Sakti Lutut

Aku jumpa satu produk namanya PRO Kas. Aku baca produk Prokas dibuat dari bahan semulajadi. Jadi, aku rasa aku patut cuba produk ni.

Prokas - Penawar Sakit Lutut

Prokas – Penawar Sakit Lutut

 

Manfaat Prokas – Penawar Sakit Lutut

PRO Kas ini banyak membantu mengurangkan kesakitan pada masalah sengal sendi, sakit lutut dan semua berkaitan dengan tulang. Malahan kalau badan lesu dan lemas selepas bekerja juga boleh segar jika guna PRO Kas.

 

Berikut merupakan kandugan PRO Kas yang aku kata tadi menggunakan bahan-bahan semulajadi.

 

kandungan PRO Kas Penawar Sakit Lutut

kandungan PRO Kas Penawar Sakit Lutut

 

Cara Penggunaan Prokas – Penawar Sakit Lutut

Cara guna PRO Kas pun sanagat mudah. Tak payah nak telan pil. Hanya perlu goncang dan semburkan pada bahagian yang sakit. Kalau macam aku yang sakit lutut, cuma goncang dan semburkan sahaja kat bahagian yang sakit iaitu lutut aku.

 

Jadi, saranan aku pada yang dah lama sangat sakit lutut tak kira korang sendiri ke, ibu bapa kita atau pun rakan-rakan korang yang dah lama sakit lutut, boleh cuba PRO kas. Yang penting ianya semulajadi, tidak memudaratkan dan mudah dipakai dengan hanya sembur di bahagian yang sakit.

About the author

MrZamri

1 comment
Dr Fattah - June 9, 2015

ramadan dah dekat, boleh buat bekalan untuk sapu sakit lutut masa solat tarawih nanti.
Dr Fattah recently posted…Sistem Untung Pasif Untuk Bisnes AndaMy Profile

Reply
Click here to add a comment

Leave a comment:

CommentLuv badge